אביזרים
המסכה הרוקדת – עבודתה היצירתית של יהודית גרינשפן מאת גיורא מנור, 5(2001):49-51.
איפור
איפור במה לריקוד מאת גבי בר, 9(2002):28-31.
אסתטיקה ותיאוריה
בגוף ראשון יחיד מאת ליאורה בינג-היידקר, 13(2005):13-16.
מחול בספרות היפה – עדות אישית ומשמעות חברתית מאת נעמי בהט-רצון, 11(2004):48-54.
סוזן לנגר – ביטוי ורגש באמנות המחול מאת אסתי נגלר, 11(2004):34-38.
מה שרואים מפה לא רואים משם מאת רחל בילסקי- כהן, 15(2009):42-44.
ביקורת
אני הלכתי אז… – מופע רב תחומי במסגרת התיאטרונטו מאת ציונה פלד, 4(2001):78-79.
אסתטיקה לא ארוטית – על חלומו של מינוטאור, להקת בלנקה לי, מאת מאירה אליאש-צ'יין, 2(2000):68.
בהמות לא לגמרי כשרות [על עידו תדמור] מאת גיורא מנור, 3(2000):80-81.
בכורות בבת-שבע: שארית וכשהתרנגול קרא בקול הכלה הירוקה התעופפה מעל כיכר הכפר מאת רות אשל, 1(2000):65-67.
חגיגה בעמורה: חוטאים בשמחה [על עידו תדמור] מאת גיורא מנור, 1(2000):64.
חיוכו של כרונוס: בחיפוש אחר הזמן [על אמיר קולבן] מאת הניה רוטנברג, 1(2000):62-64.
בלט קלאסי
Turn Out, רגליים פתוחות היטב – תרומתה של הפתיחה בתולדות הבלט מאת ליאורה בינג-היידקר, 1(2000):29-31.
הפתיחה בבלטים עכשוויים – מהמאה ה-19 למאה ה-21 מאת ליאורה בינג-היידקר, 2(2000):30-33.
בלט שטוטגרט חוגג 40 שנה לתקופת קרנקו מאת גיורא מנור, 8(2002):40-41.
הבלט פה דה קאטר – ארבע פנים לבלרינות בתקופה הרומנטית בצרפת מאת שלי ביקלס והילית זלצרמן, 13(2005):17-22.
כולנו שווים וכולנו מלכותיים – 50 שנה לניו יורק סיטי בלט מאת גבי אלדור, 1(2000):6-11.
בלט קלאסי בישראל
בלט באשדוד מאת עינב רוזנבליט, 3(2000):61-63.
הבלט הקלאסי – בן חורג במחול הישראלי (גם באנגלית, עמ' 86-93) מאת רות אשל,2(2002):2-7.
פושקין [על הבלט ייבגני אונייגין] והבלט הישראלי מאת מיה בהיר, 6(2001):54-57.
תחרות מיה ארבטובה – חגיגת עשור מאת יעל אפרתי, 1(2000):40.
תחרות מיה ארבטובה מאת ישראל רועי אבנשטיין, 9(2002):36-37.
גוף
ביחס לגוף – שיח אמנים מאת ורה גולדמן, סילביה דוראן ורונית זיו, 13(2005):44-45.
דבר אל הגוף – תפיסת הגוף בסרטו של פדרו אלמודובר דבר אליה מאת יונת רוטמן, 13(2005):40-43.
הגוף הוא פוליטי מאת אורי דרומר, דרור הררי, גדעון עפרת, הדס עפרת, 13(2005):32-34.
להיות בתוך הגוף בבית הספר: פנומנולוגיה של הריקוד בקרב נערות במגמות המחול מאת יעל נתיב, 36-39 15(2009):
מושגי הגוף במחול העכשווי מאת ברנשטטר גבריאלה, 13(2005):9-12.
קינסיולוגיה – מאנטומיה למחול מאת שלי ביקלס, 5(2001):18-21.
הוראה
בעקבות המסורת ה"אתונאית": חינוך לכל – תפיסות חינוכיות במחול והשתקפותן בבית הספר למחול בגעתון מאת אילנה ליבן, 5(2001):42-43.
הבלט אינו מקדש – על דרכה של אודרי דה ווס בהוראה מאת דינה שמואלי-חינקיס, 5(2001):16-17.
הוראת המחול לאן? – דפוסי קריירה של מורות למחול מאת יעל מוסקונה-שלומי, 10(2003):18-21.
המחול בחינוך ובחיים – תוכנית לימודים חדשה במחול מאת נורית רון (רונקין), 1(2000):18-19.
הרהורים על הכנה מאת ליאורה בינג היידקר, 11(2004):68-71.
התנועה, אין היא יכולה לרמות ולשקר – רשמים ובעיות של מורה למחול בארץ (גם באנגלית, עמ' 68-71) מאת ולנטינה ארכיפובה גרוסמן, 8(2002):32-35.
"ולה" [על ולנטינה ארכיפובה גרוסמן] מאת ליאורה בינג-היידקר, 8(2002):30-31.
חינוך במחול במאה ה-21 מאת מרים רוסקין ברגר, 11(2004):72-74.
ידע מחולי – מה זה, בשביל מה זה? מעמדו של המחול כאמנות שוות ערך מאת מילכה לאון, 5(2001):10-15.
יצירתיות היא… מאת אריקה לנדאו, 6(2001):20-25.
כוחות יצירתיים טמונים בכל אדם: על החינוך ליצירתיות בישראל בכלל ובמחול בפרט מאת דן רונן, 6(2001):46-52.
כיצד ומדוע נעשיתי יועצת, בוחנת ומפקחת בכירה בנושא המחול ב"ארגון לתואר ראשון בינלאומי לתלמידי תיכון" – IB מאת זאבה כהן, 32-35 15(2009):.
כמו בכת מחוללים – סדנת המחול מתנ"ס "מטה אשר" מאת רות אשל, 5(2001):38-41.
ללמד את הבלתי ניתן ללימוד: תפקידו של המורה לכוריאוגרפיה מאת סיקי קול,
6(2001):44-45.
לשון המחול מאת הניה רוטנברג, 8(2002):64.
מחשבות על צמיחה אישית – האם היא אפשרית בשיעור המחול המסורתי? מאת מילכה לאון, 12(2005):56-61.
על בית הספר למחול בת-דור מאת עידו תדמור, 2(2000):76-77.
עמוד השדרה הוא שרשרת פנינים – שימוש בתנועה ובדימוי אצל ילדים בלמידה על גוף האדם מאת רונית פיינגולד, 5(2001):22-26.
"קשה להיות כוריאוגרף" מאת צופיה נהרין, 6(2001):26-27.
"שוני – זה כל ההבדל…" הרהורים על עיקר וטפל בהוראת הבלט הקלאסי מאת ליאורה בינג-היידקר, 12(2005):40-43.
היסטוריה כללית
אלה שלא רקדו [דיאגילב, רוטשילד, רמבר ואחרים] מאת גיורא מנור11(2004):61-67 .
להכיר את "המחול של ההיסטוריה" מאת תחיה רייזמן, 7(2002):22-27.
ריקוד בראשית החקלאות (גם באנגלית, עמ' 86-91) מאת יוסף גרפינקל, (2001):4-9 5.
וידיאו דאנס, צילום, טכנולוגיה
בובות ממוכנות ומרחבים וירטואליים – השפעת התמורות הטכנולוגיות על המחול מאת הניה רוטנברג, 2(2000):14-17.
הדרמה כלואה בצורה – אתר לימודי ממוחשב על טכניקת המחול של מרתה גראהם מאת סמדר וייס, 3(2000):58-60.
טכנולוגיה ככלי כוריאוגרפי – על וירטואליות וייצוגה ב"טרילוגיה" של להקת רנדום מאת לינדה דנקוורס, 3(2000):72-74.
מאורי צבי גרינברג עד קוסובו – מבט אל תהליך העבודה של בקץ הדרכים: מחול אורטורי ממוחשב מאת ציונה פלד, 2(2000):38-41.
מזווית ראייה של צלם מחול מאת כפיר בולוטין 29-3115(2009):.
קולנוע שהמחול נכנס בתוכו – שיחה עם אליסון מארי מאת מרתה ענבר, 3(2000):48-50.
טקסט ומחול
עמי ים – עמי יער – מכליה לתחייה (יחד עם ישראל אובל) מאת רות אשל, 8(2002):18-19.
דימוי ומילה בזיכרון דברים (1994) מאת סמדר וייס, 8(2002):36-39.
החזותי והמילולי נותנים יד – להקת נעה דר מאת שי הרלב (שטיינברג), 5(2001):52-55.
טֶקְסְט(וּרוֹת) מאת ליאורה בינג-היידקר, 14(2008):24-26.
כבוד המילה מאת גל אלסטר, 8(2002):10-11.
לשכוח את המילים: טקסט ביצירתה של יסמין גודר מאת עינב רוזנבליט, 14(2008):12-16.
מחול ממולדת התיאטרון – על מדיאה, תיאטרון מחול אדאפוס מאת גל אלסטר, 2(2000):68.
מלה תנועה מלה – מקום המלה מקום התנועה מאת נאוה צוקרמן, 14(2008):20-23.
עיבוד טקסטים – פולחן האביב של עמנואל גת מאת הניה רוטנברג, 12(2005):35-39.
ראיון עם היוצרת רות קנר: תיאטרון, תנועה, טקסט והיחס ביניהם מאת יונת רוטמן, 48-4915(2009):.
תקווה מתוך האין – עמי ים – עמי יער מאת גבי אלדור, 8(2002):20-23.
לזכרם של אלה שהלכו לעולמם
ג'אנט אורדמן: אשה שהגשימה חלום ושברה אותו [על להקת בת-דור] מאת סיקי קול, 4(2008):38-39.
והיה ככלות… רקוויאם לג'אנט אורדמן [על להקת בת-דור] מאת רות אשל, 14(2008):40-42.
לזכרה של הדה אורן מאת רות אשל, 14(2008):45-46.
זכרי דגן [על להקת המחול הקיבוצית] מאת גיורא מנור, 1(2000):20-23.
בת שבע דה-רוטשילד (גם באנגלית, עמ' 78-80) מאת גיורא מנור, 1(2000):20-23 .
דורה סאודן מאת חסיה לוי-אגרון ואבידה אילון, 1(2000):20-23.
יוצרת של שלוש ארצות-מולדת – על אנה סוקולוב, 1912-2000, מאת גיורא מנור, 2(2000):18-21.
ליה שוברט, ג'רום רובינס, אירנה גיטרי מאת רות אשל, 1(2000):20-23.
נורמן מוריס וגלן טטלי מאת רנה גלוק, 14(20087):43-44.
מילים לשרה [לוי-תנאי, גיורא [מנור] וקאי [לוטמן] (גם באנגלית, עמ' 92-95) מאת רות אשל, 13(2005):4-8.
רינה שחם הלכה לעולמה מאת עפרה בן-צבי סרוסי וגיורא מנור, 11(2004):4-6.
לקראת מופע
המלט הרוסי מאת יוסי תבור, 6(2001):74-75
זה לא ברבור זה ברווז – לקראת ההופעה אגם הברבורים של מתיו ביורן מאת יונת רוטמן,1(2000):43.
כרמן והמוסכניק מאת הניה רוטנברג, 5(2001):60-61.
מחול במשכן – העונה השביעית [להקות רנדום, רוזאס, סשה וולץ, בת-שבע] 2(2000):66-67.
מגדר
הגבר קוצר והאשה מאלמת אלומות – שוויון המינים בריקוד העם הישראלי מאת דן רונן, 4(2001):39-45.
המין השלישי של פוקין – קריאה עכשווית ברוח הורד מאת הניה רוטנברג, 4(2001):27-31.
הסילפידה מתה, תחי חוה! – נשים ביצירות מחול בנות זמננו מאת שרי אלרון, 4(2001):22-26.
לשבור את הסטריאוטיפ – מגדר ומחול מאת שרון הלוי, 4(2001):12-21.
מתחלפים בתפקידים, מי אנחנו? מה מקומנו? – מגדר במחול הישראלי מאת רות אשל, 4(2001):32-38.
קזוארות – מארג נשי של מחול אתני במחול בימתי מאת עינב רוזנבליט, 9-12 15(2009):
מחול ביישוב
האני והאחר: תפיסת ה"אחר" והקבוצתיות בכתבי לוינס וארנדט ובמחול הישראלי בשנות ה-40 וה-50 מאת דנה מילס, 14(2008):17-19.
לרקוד עם גרטרוד קראוס מאת לאה בן-צבי, 2(2000):60-61.
מעכזים על מדרכות עין השופט – על מסכת החג מאת רות אשל (גם באנגלית, עמ' 72-77) 1(2000):44-48.
עדיין צועדת יחפה – על ירדנה כהן מאת גיורא מנור, 4(2001):46-49.
מחול מודרני בישראל
אנה סוקולוב – מורה לאורך כל הדרך מאת גליה גת ומשהרומנו, 2(2000):22.
אין לה צורך להגיע [ראיון עם אשרה אלקיים-רונן] מאת שי הרלב-שטיינברג, 8(2002):12-17.
"אני רוצה לדבר על היצירה הכוריאוגרפית…" מאת מירל'ה שרון, 12(2005):27-29.
בין הפשטה להבעה – על יצירתו של רמי באר מאת הניה רוטנברג, 1(2000):12-17.
"בלתי נראה לעין אלא בכאב הסופי" – על אוהד נהרין מאת גבי אלדור, 4(2001):6-11.
בת-דור: עם הפנים לעתיד (גם באנגלית, עמ' 82-85) מאת גיורא מנור, 2(2000):74-76 .
בעקבות פוסט מרתה – שאלות חוזרות על מהות המחול – פגישה עם ניב שינפלד ואורן לאור מאת נאוה צוקרמן, 27-2815(2009):.
גוונים במחול (2001) – שש יצירות ושבעה כוריאוגרפים מאת הניה רוטנברג, 5(2001):76.
דורית שמרון – "לכבוש את הבמה – לכבוש את העולם" מאת מיה בהיר, 7(2002):42-45.
האם קיימת בישראל "מדיניות תרבות" – מדיניות וקריטריונים בהקצבות למחול מאת דן רונן, 10(2003):41-43.
הגוף הנוכח ונוכחות הגוף: שלוש של אוהד נהרין מאת הניה רוטנברג,13(2005):35-39.
הסכסוך היהודי ערבי בריקודיהם של אמיר קולבן,רמי באר ואוהד נהרין – המעבר מהצגת הנרטיב לפירוקו מאת יונת רוטמן, 11(2004):39-45.
התמסדות וצנטרליזציה: מחול בישראל 1977-1964 (גם באנגלית, עמ' 86-93) מאת רות אשל, 6(2001):4-13.
הרמת מסך (1999) – הדליקו את האור [על ענבל פינטו, ענת שמגר, ורטיגו, אנסמבל בת-שבע, נועה דר, עמנואל גת, רנה שינפלד] מאת גיורא מנור (גם באנגלית, עמ' 79-81), 1(2000):4-5
הרמת מסך (2000) מאת רחל בילסקי-כהן [על יסמין גודר, שרון אייל,רונית זיו, יוסי ברג, נעה דר, רננה רז, לארה ברסק, נימה יעקב] 4(2001):74-77.
הרמת מסך (2002) – פחד [על רננה רז, שלומי ביטון, יוסי יונגמן, ענת דניאלי, אילנית תדמור, ענת שטיינברג, נמרוד פריד] מאת גבי אלדור, 10(2003):2-3.
הרמת מסך (2004), עד מתי בן חורג? הרהורים על "הרמת מסך" (גם באנגלית, עמ' 95-92) מאת רות אשל .12(2005):7-10
הרמת מסך (2004), חמש עשרה שנה ל"הרמת מסך" מאת נילי כהן, 12(2005):5-6.
הרמת מסך (2004), מפגש [בהשתתפות נילי כהן, דניאלה מיכאלי, ערן בניאל, עדי שעל, נעה דר, אבשלום פולק, ענבל פינטו, רננה רז, יסמין גודר, רות אשל, הניה רוטנברג], ערכה רות אשל, .12(2005): 9-16
הרמת מסך (2004), "להציג סימני שאלה אחרי כל הישג – ראיון עם פרנצ'סקה ספינאצי" מאת ערן בניאל, 12(2005): 17-20.
וירוס – יצירתו החדשה של אוהד נהרין מאת גבי אלדור, 5(2001):78-79.
זירת מחול 2008 מאת מאירה אליאש-צ'יין, 14(2008):52-53.
חממות מחול ליוצרים עצמאיים מאת ערן בניאל, 11(2004):46-47.
חסיה אגרון: "להביע בתנועה את השמש והכוכבים" (גם באנגלית, עמ' 64-71) מאת טליה פרלשטיין, 7(2002):4-15.
יהלום מלוטש שלא איבד מחיותו – ראיון עם טליה פז מאת גבי אלדור, 12(2005):30-34.
יסמין ורדימון – לונדון כן מחכה לה מאת מיה בהיר, 4(2001):56-60.
כפרי מחול בישראל מאת פרם-שי חרמון, 45-47 15(2009):.
להקת בת שבע – העשור הגראהמי מאת רות אשל,(2004):7-23 11.
לאפשר לדברים לזרום – על תהליך היצירה מאת אשרה אלקיים-רונן, 6(2001):53-54.
לה לה לה היומן קרעחץ – ראיון עם ענת דניאלי מאת שי הרלב (שטיינברג), 4(2001):50-55.
להתקדם פנימה – שיחה עם עידו תדמור מאת שי הרלב (שטייברג), 2(2000):34-37.
לעשות משהו עם הטבע הזה – שיחה עם רנה שיינפלד מאת שי הרלב (שטיינברג), 1(2000):24-28.
מירל'ה שרון: "הריקוד הוא מין ישות מיוחדת של חיים" מאת רות אשל, 12(2005):20-26.
מרחב האפשרויות במכלול אחד – ראיון עם רמי באר (גם באנגלית, עמ' 55-52) מאת הניה רוטנברג, 9(2002):25-27.
משרתים מכל העולמות – ברק מרשל מחולל את הפלא ביצירתו החדשה מונגר מאת יונת רוטמן, 5(2009):13-15.
סוניה ד'אורליאנס ג'וסט: "עכשיו אני מרגישה שהצד השחור שלי מתפרץ החוצה" מאת מיה בהיר, 7(2002):46-47.
על קו התפר: קונטקט אימפרוביזציה ומחול בישראל מאת לילך גביש, 15(2009):54.
קלאסיקה במימד אישי – פולחן האביב מאת ליאת דרור בביצוע להקת אדמה מאת רחל בילסקי –כהן, 5(2001):80-81.
"ראיתי את אלוהים רוקד ממני ואליך": רוני סגל ז"ל – מתוך יומניה מאת רוני סגל, 6(2001):34-39.
ראו, המפלצת בתוכנו – על תהליך יצירת הקץ לתום מאת אליס דור- כהן, 6(2001):28-33.
ריקוד הוא… מאת ליאת דרור, 11(2004):31-33.
רעש לבן: מחול אקולוגי מאת הניה רוטנברג, 14(2008):8-11.
תיאטרון מחול רמלה (תמ"ר) מאת רות אשל, 13(2005):62-69.
פריחת המחול העכשווי בישראל כיום (גם באנגלית, עמ' 59-63) מאת רות אשל, 14(2008):3-8.
מחול מודרני ופוסט-מודרני בעולם
איציק גלילי: הכאוס שאנו עושים מהחיים מאת לוסיה ואן הטרן, 8(2002):44-47.
בית הקפה של פינה באוש – ניכור במחול מאת יונת רוטמן, 11(2004):44-47.
גופים מועדים לכישלון – על המחול של סשה וולץ מאת רונית לנד, 3(2000):64-67.
להקת המחול מארי ראמבר – צעירה בת שבעים וחמש מאת גיורא מנור, 7(2002):16-21.
להכיר בעבר ולחיות את ההווה: קריאה אינטרטקסטואלית של שפת הבלט הקלאסי ביצירה ציפורנים מאת פינה באוש מאת יונת רוטמן, 14(2008):36-37.
ללא מילים – ערב המחול החדש של נאצ'ו דואטו מאת רונית לנד, 5(2001):78-79.
מג סטוארט – המחול כתחנת מעבר מאת רונית לנד, 10(2003):44-45.
מחול במקום פולחן – על מופעי המחול של זאבה כהן וצבי גוטהיינר בניו-יורק מאת ג'ודי ברין- אינגבר, 2(2000):68-71.
מחול האי-סדר: יאצק וומינסקי ותיאטרון המחול השלזי מאת יואנה לשניירובסקה, 5(2001):72-75.
מחול חדש: זרמים עכשוויים במחול האירופי מאת לינדה דאנקוורס, 5(2001):70-71.
מחול פורץ גבולות – התבוננות במבחר יצירות של ליה אנדרסון מאת הניה רוטנברג, 3(2000):43-47.
שלמות חדשה: יחסים בין אמנויות מאת הניהרוטנברג, 7(2002):36-41.
מחול לנכים
מגבלות הגוף ותעצומות הנפש [להקת ורטיגו] מאת עדי שעל, 13(2005):26-31.
מה שהגוף אינו יכול ומה שהנפש זקוקה לו [על כח האיזון של להקת ורטיגו] מאת שי הרלב- שטיינברג, 6(2001):58-61.
ניתוח יצירות בינלאומיות
בובות אנושיות מדי – על השילוב בין האמנויות בפטרושקה מאת טליה פרלשטיין-כדורי, 3(2000):35-42.
בין סטרווינסקי לקיליאן – אינטרפרטציה ליצירת מחול סימפוניה תהילים מאת משה קדם, 10(2003):27-33.
חדרי הלב בדירה של מאץ אק מאת שרי אלרון, 12(2005):62-65.
לרקוד עד מוות – על ביטויי הרומנטיקה בבלט ג'יזל מאת טלי פרלשטיין-כדורי, 2(2000):23-29.
סיפורי מחול: גישה אנליטית לנרטיב (סיפור המעשה) של בלט פנטסטיק מאת אסטריד ברנקוף, 14(2008):27-29.
קנקן חדש מלא ישן – מבט לא נוסטלגי על אגון שילה מאת הניה רוטנברג, 10(2003):22-26.
סדנאות
הרמוניה קבוצתית ואנרגיה – סדנה עם קיי טאקיי מאת יונת רוטמן, 5(2001):37.
חללים פנימיים וחיצוניים – סדנת אימפרוביזציה עם עמנואל גריווה מאת עינב רוזנבליט, 5(2001):34-36.
חקירת הגוף והעמקת המודעות: סדנת יצירה עם הכוריאוגרפית נעה דר מאת עינב רוזנבליט, 6(2001):40-41.
עבודה בשכבות – טקסט ותנועה: סדנת יצירה עם אמיר קולבן מאת יונת רוטמן, 6(2001):42-43.
עולמו של מקרגור – מפגש תלמידי מחול עם להקת רנדום מאת עינב רוזנבליט, 4(2001):61-63.
תענוג בתנועה מאת עינב רוזנבליט, 7(2002):48-49.
סקירת ספרים
אימפריה של אקסטזה (Empire of Ecstasy: Nudity and movement in German Body culture, 1910-1935) מאת קרל טפ'פר Karl Toepfer)) – גבי אלדור, 4(2001):85.
מלכה בלי ארמון מאת רנה שחם – גבי אלדור, 13(2005):70-73.
הזמנה למחול מאת צופיה נהרין – רות אשל .3(2000):76-78
מחול לייצואDance for Export) ) מאת נעימה פרווטס(Prevots) – רות אשל 3(2000):78-79
האנציקלופדיה הבינלאומית למחול, עורכת ראשית סלמה כהן – נעמי בהט, 2(2000):65.
טכניקת אלכסנדר לרקדנים (קלטת די.וי.די) עם ג'יין גוסמינסקי (Jane Kosminsky) – ורדה למברסקי, 14(2008):57-58.
דרכה הכוריאוגרפית של שרה לוי-תנאי מאת גיורא מנור – דן רונן, 8(2002):62.
האנציקלופדיה הרוסית למחול – יוסי תבור, 2(2000):63.
הולנדים רוקדים (Dutch Dance) – מחול בן זמננו בארץ השפלה [אסופת מאמרים] – גיורא מנור, 5(2001):68.
מילון אוקספורד למחול – עורכות דברה קריין וג'ודית מק'ריל (Debra Craine & Judith Mackrell) – גיורא מנור, 6(2001):77.
סיפורי גוף: מדריך לאנטומיה ניסיונית (Bodystories: A Guide to Experimental Anatomy) מאת אנדריאה אולסן(Andrea Olsen) – רונית לנד, 5(2001):67-69.
פרספקטיבה למחול האירופי על תיאטרון מחול וזהות תרבותית (Europe dancing – perspectives on theatre dance and cultural identity) מאת אנדרה גרו וסטפני ג'ורדן (Anderee Grau and Stephanie Jordan) – גיורא מנור, 7(2002):62-63.
לא רוח, לא מילה (No Wind, No Word) – תשעה דיוקנאות עכשוויים מאת הלמוט פלבס (Helmut Ploebst) – גיורא מנור, 8(2002):63.
תנו לאנשים לרקוד והם ירקדו – מרתה ענבר בשיחה עם נעמי בהט לרגל הוצאת ספרה רגליים יחפות – מסורת יהודי תימן במחול בישראל – מרתה ענבר, 1(2000):38-39.
פסטיבלים וכנסים
ארגוס, יוון – הקונגרס השמונה עשר למחקר מחול (Conseil International de la Danse CID) מאת רות אשל, 81-8412(2005):.
ה"באניולה" למחול (ליון 2000), "דרך המשי" מאת אורה ברפמן, 4(2001):89-94.
ה"באניולה" למחול (ליון 2002) – פריס: בין בוביני לאופרה ומופעי המחול של אוהד נהרין ומץ אק מאת גבי אלדור, 2(2002):42-43.
ה"באניולה" למחול (ליון 2005), "אירופה", הביאנלה האחת עשרה למחול מאת אורה ברפמן, 12(2005):85-90.
הגוף הדינמי במרחב – כנס בינלאומי במרכז לאבאן בלונדון מאת מילכה לאון, 57.15(2009):
התמסרות להתרשמות – על תוכנית "העולם החדש" ופסטיבל האביב – לונדון 2000 מאת הניה רוטנברג, 2(2000):44-47.
חוויית מחול דחוסה – מפגשי כוריאוגרפיה בינלאומיים (2002) בסיין סנט דניס (Seine-Saint-Denis) מאת רחל בילסקי- כהן, 9(2002):44-47 .
כנסים: מחול עד 1938, מחול היום מאת גבי אלדור, .15(2009):60
מחול באוגוסט (2001)– על פסטיבל המחול הבינלאומי בברלין מאת רחל בילסקי-כהן, 4(2001):86-88.
מחול בפסטיבל ישראל (2000) מאת אורה ברפמן, 1(2000):40-42.
סוריאליזם ספרדי – פסטיבל המחול השנתי בוולנסיה (2001) מאת גיורא מנור, 6(2001):80-81.
פולניה, לא בשחור לבן (2001) מאת גבי אלדור, 6(2001):82-92.
פסטיבל בורנונוויל: אוגוסט בורנונוויל – כוריאוגרף לכל עת מאת דניאלה שפירא, 13(2005):86-91.
פסטיבל האביב בהודו (2002) מאת רחל בילסקי-כהן, 8(2002):58-61.
פסטיבל מונפלייה (1999) – בלי פילוסופיה מאת גיורא מנור, 1(2000):56-61.
פסטיבל מונפלייה (1999) – גוף זעיר, גוף זעיר על הקיר מאת גבי אלדור 3(2000):53-55.
פסטיבל מונפלייה (2000): הגוף השקוף, הגופחפץ, הגוף הממשי, הגוף המדומה מאת גבי אלדור, 1(2000):52-55.
פסטיבל מונפלייה (2004), השוליים ה"סהרוריים" של פסטיבל מונפלייה מאת אורה ברפמן, 11(2004):87-91.
פסטיבל מונפלייה (2008), מכתב ממונפלייה מאת גבי אלדור, 14(2008):54-56.
פסטיבל מונפלייה (2005) מאת אורה ברפמן, 13(2005):80-85.
פסטיבל המחול של אוזס (2002) מאת אורה ברפמן, 9(2002):40-43.
פסטיבל ותחרות כוריאוגרפיה בהולנד (2000) מאת גיורא מנור, 1(2000):57.
פסטיבל ליאון (2002) מאת אורה ברפמן, 10(2003):46-49.
פסטיבל קאן (1999): פורסייט מזייף מאת אורה ברפמן, 1(2000):49-51.
פסטיבל קאן (2001) מאת אורה ברפמן, 8(2002):54-57.
פסטיבל מחול קופיו (2005) מאת אורה ברפמן, 13(2005):74-79.
פרויקט מים (2008) – מחוות זיכרון לכבודם של ילדים יתומים שנרצחו בשואה מאת הניה רוטנברג, 15(2009):61.
פרס על שם גיורא מנור לרקדנים מיה שטרן ותומר שרעבי (2009) מאת הניה רוטנברג, 15(2009):60.
רוקדים ביריד (2000) – יריד המחול השלישי באסן מאת גיורא מנור, 3(2000):56-57.
רוקדים אל המילניום (2000)– הוועידה הבינלאומית למחול בוושינגטון מאת ג'ודי ברין-אינגבר, 3(2000):51-52.
ריקודי עם ומחול לבמה בהשראה אתנית
אילנה כהן פורשת ופורשת כנפיים מאת הניה רוטנברג, 5915(2009):.
אש התשוקה – רומנטיקה לשמה – פסטיבל פלמנקו במרכז סוזן דלל מאת סמיון לאפין, 5(2001):82-83.
"כאגדת רבקה" – עם מותה של רבקה שטורמן מאת דן רונן, 4(2001):4-5.
הבלט הקלאסי כמחול אתני מאת גבי אלדור, 3(2000):16-17.
הדבקה וגלגוליה – זיקת גומלין בין הדבקה במגזר הערבי והיהודי בישראל מאת איילה גורן-קדמן, 3(2000):10-15.
הורה ירושלים כמשל מאת דן רונן, 7(2002):28-33.
היש עתיד למחול האתני בישראל? מאת איילה קורן-קדמן, 15(2009):15-17.
הישראליות בעיני הגעגוע – "כרמון" במחול מאת דן רונן, 5(2001):44-48.
ורה גולדמן – אתנוגרפית של מחול מאת שי הרלב-שטיינברג, 10(2003):4-9.
לדוג את האסקסטה – תהליכי יצירה לבניית מחול אתיופי עכשווי [על להקות אסקסטה וביתא] מאת רות אשל, 15(2009):18-24.
להקת אסקסטה – מחול אמנותי בהשראת פולקלור אתיופי מאת גילה טולידאנו, 3(2000):30-34.
לרקוד "כל החיים" מאת דן רונן, 40-42 15(2009):.
מהרי קווקז לישראל – להקת מטאייב, סיפורה של להקה מאת איילה גורן-קדמן 5(2001):56-59.
מחול לכל – על רב-תרבותיות בישראל והשפעתה על התפתחות המחול מאת דן רונן (גם באנגלית, עמ' 84-89), 3(2000):4-9.
פולקלור לבמה – ובמה לפולקלור מאת דן רונן, 2(2000):48-55.
פסטיבל כרמיאל 2002 מאת הניה רוטנברג, 9(2002):38-39
פסטיבל המחול בכרמיאל – לאן? מאת דן רונן, 14(2008):50-51.
צמתים של חיבור ופירוד בין המחול לבמה לבין המחול האתני בישראל מאת רות אשל (גם באנגלית, עמ' 67-62), 3-915(2009):.
שרה לוי-תנאי ורינה ניקובה: הבדלים בביסוסו של מחול עברי בהשראה תימנית מאת דינה רוגינסקי, 14(2008):30-35.
רואים הורה – מופע להקות הורה ירושלים מאת רחל בילסקי-כהן , 7(2002):34-37.
רוקדות מהבטן – על מורנה אמורה מאת שי הרלב-שטיינברג, 3(2000):24-29.
ריקוד כפול – ריקודי עם ועדות בישראל מאת דינה רוגינסקי, 3(2000):18-23.
ריקוד ספורטיבי [על ריקודי נשף] מאת מיה בהיר, 8(2002):42-43.
ריקודי בטן: אוריינטליזם, אקזוטיזציה ואקזוטיזציה עצמית מאת דינה רוגינסקי, 12(2005):76-80.
ריקודי עם הם שירים מאת דן רונן, 8(2002):24-25.
ריקודי פולקלור כמקור השראה למחול האמנותי מאת דן רונן (גם באנגלית, עמ' 94-99), 11(2004):75-81.
שישים שנה לכנס דליה הראשון 2004-1944 – שינויים במחול העם הישראלי מאת דינה רוגינסקי, 11(2004):24-30.
שלושים שנה ללהקת עמקא מאת דן רונן, 12(2005):75-75.
עיצוב תאורת במה
הנשק הסודי מאת ג'ודי קופרמן, 9(2002):7-10.
הרוחצות באור מאת גבי אלדור, 9(2002):2-5.
הרקדן הוא גוף המחזיר אור מאת ניסן גלברד, 9(2002):24.
מהנר ועד ל-Moving Light – התפתחות תאורת הבמה מהמאה ה-16 ועד למאה ה-20 מאת דן רדלר, 9(2002):11-17.
עיצוב תאורה למחול – דילמות בין עיצוב פלסטי לעיצוב חלל מאת בן ציון מוניץ, 9(2002):18-23.
תיאטרון-תנועה
המרד הגדול והשיבה אל השורשים – השפעת מחול ההבעה על תיאטרון-התנועה בישראל (גם באנגלית, עמ' 55-50) מאת רות אשל, 10(2003):10-17.
כוריאוגרפיה או בימוי מאת רונית לנד, 8(2002):26-27.
מהו תיאטרון התנועה? הגדרת המושג תיאטרון-תנועה מאת רות אשל, 5(2001):27-33.
ניצחון האבסורד בתיאטרון המחול מאת גיורא מנור, 2(2000):8-13.
רותי תמיר – בפנטומימה, מאחורי כל מבט עומד גם סיפור מאת עינב רוזנבליט, 10(2003):34-35.
תיאטרון ומחול – נקודת מפגש מאת רות אשל, 8(2002):4-9.
תרפיה בתנועה
הגוף זוכר (ואינו סולח) – נקודות ציון בהתפתחות התרפיה בתנועה מאת דיתה פדרמן, 4(2001):64-67.