מקרא: חוברת מס' 9, שנת 2002, עמודים 36-37: 9(2002):36-37
אבנשטיין ישראל רועי, תחרות מיה ארבטובה, 9(2002):36-37
אובל ישראל, עמי ים – עמי יער – מכליה לתחייה (יחד עם רות אשל), 8(2002):18-19
אילון אבידה, לזכרם של אלה שהלכו לעולמם – דורה סאודן, 1(2000):20-23
אלדור גבי, כולנו שווים וכולנו מלכותיים – 50 שנה לניו יורק סיטי בלט, 1(2000): 6-11
————. פסטיבל מונפלייה: הגוף השקוף, הגופחפץ, הגוף הממשי, הגוף המדומה,
1(2000):52-55
———–. פריז: בין בוביני לאופרה – ה"באניולה" ומופעי המחול של אוהד נהרין ומץ אק,
2(2002):42-43
———–. הבלט הקלאסי כמחול אתני, 3(2000):16-17
———–. גוף זעיר, גוף זעיר על הקיר – פסטיבל מונפלייה 3(2000):53-55
———–. "בלתי נראה לעין אלא בכאב הסופי" – על אוהד נהרין 4(2001):6-11
———–. סקירת ספרים – אימפריה של אקסטזה, 4(2001):85
———–. וירוס – יצירתו החדשה של אוהד נהרין, 5(2001):78-79
———–. פולניה, לא בשחור לבן, 6(2001):82-92
———–. תקווה מתוך האין – עמי ים – עמי יער, 8(2002):20-23
———–. הרוחצות באור, 9(2002):2-5
———–. הרמת מסך – פחד, 10(2003):2-3
———–. יהלום מלוטש שלא איבד מחיותו – ראיון עם טליה פז, 12(2005):30-34
———–. סקירת ספרים: מלכה בלי ארמון [על מיה ארבטובה], 13(2005):70-73
———–. מכתב ממונפלייה, 14(2008):54-56
———–. מחול עד 1938, מחול היום, 5815(2005):
אליאש-צ'יין מאירה, אסתטיקה לא ארוטית – על חלומו של מינוטאור, להקת בלנקה לי
2(2002):68-71
———–. זירת מחול 2008, 14(2008):52-53
אלסטר גל, מחול ממולדת התיאטרון – על מדיאה, תיאטרון מחול אדאפוס 2(2002):68
———–. כבוד המילה, 8(2002):10-11
אלקיים-רונן אשרה, לאפשר לדברים לזרום – על תהליך היצירה, 6(2001):53-54
אלרון שרי, הסילפידה מתה, תחי חוה! – נשים ביצירות מחול בנות זמננו, 4(2001):22-26
———–. חדרי הלב בדירה של מאץ אק, 12(2005):62-65
אפרתי יעל, תחרות מיה ארבטובה – חגיגת עשור, 1(2000):40
אשל רות, לזכרם של אלה שהלכו לעולמם – ליאה שוברט, ג'רום רובינס, אירנה גיטרי, 1(2000):20-23
———–. מעכסים על מדרכות עין השופט – על מסכת החג, 1(2000): 44-48 – גם באנגלית, 1(2000):77-72
———–. בכורות בבת-שבע: שארית וכשהתרנגול קרא בקול הכלה הירוקה התעופפה מעל כיכר הכפר, 1(2000):65-67
———–. הבלט הקלאסי – בן חורג במחול הישראלי, 2(2002):2-7 גם באנגלית, עמ' 86-93.
———–. סקירת ספרים – הזמנה למחול מאת צופיה נהרין ומחול לייצוא מאת נעימה
פרווטס 3(2000):75-79
———–. מתחלפים בתפקידים, מי אנחנו? מה מקומנו? – מגדר במחול הישראלי, 4(2001):32-38
———–. מהו תיאטרון התנועה? הגדרת המושג תיאטרון-תנועה, 5(2001):27-33
———–. כמו בכת מחוללים – סדנת המחול מתנ"ס "מטה אשר", 5(2001):38-41
———–. התמסדות וצנטרליזציה: מחול בישראל 1977-1964, 6(2001):4-13 – גם באנגלית, עמ' 93-86.
———–. תיאטרון ומחול – נקודת מפגש, 8(2002):4-9
———–. עמי ים – עמי יער – מכליה לתחייה (יחד עם ישראל אובל), 8(2002):18-19
———–. המרד הגדול והשיבה אל השורשים – השפעת מחול ההבעה על תיאטרון-התנועה בישראל,10(2003):10-17 – גם באנגלית, עמ' 50-55.
———–. להקת בת-שבע – העשור הגראהמי, 11(2004):7-23
———–. עד מתי בן חורג? הרהורים על "הרמת מסך" (2004), 2(2005):7-9 – גם באנגלית, עמ' 95-92.
———–. מפגש "הרמת מסך" 2005 [משתתפים, נילי כהן, רננה רז, ענבל פינטו, אבשלום
פולק, הניה רוטנברג, רונית זיו, רות אשל], 12(2005):10-16
———–. מירל'ה שרון: "הריקוד הוא מין ישות מיוחדת של חיים", 12(2005):20-26
———–. ארגוס, יוון – הקונגרס השמונה עשר למחקר מחול Conseil International de la Danse (CID), 12(2005):81-84
———–. מילים לשרה [לוי תנאי], גיורא [מנור] וקאי [לוטמן], 13(2005):4-8 – גם באנגלית, עמ' 92-95.
———–. תמ"ר רמלה [תיאטרון מחול רמלה], 13(2005):62-69
———–. פריחת המחול העכשווי בישראל כיום,14(2008):3-8 – גם באנגלית, עמ' 63-59.
———–. והיה ככלות… רקוויאם לג'אנט אורדמן, 14(2008):40-42
———–. לזכרה של הדה אורן, 14(2008):45-46
———–. צמתים של חיבור ופירוד בין המחול לבמה לבין המחול האתני בישראל
15(2009):3-8 – גם באנגלית, עמ' 67-61.
———–. לדוג את האסקסטה – תהליכי יצירה לבניית מחול אתיופי עכשווי, 15(2009):18-24
בהט-רצון נעמי, תעודת בגרות לעולם המחול – על האנציקלופדיה הבינלאומית למחול,
2(2000):62-65
———–. מחול בספרות היפה – עדות אישית ומשמעות חברתית, 11(2004):48-54
בהיר מיה, יסמין ורדימון – לונדון כן מחכה לה, 4(2001):56-60
———–. פושקין [על הבלט ייבגני אונייגין] והבלט הישראלי,6(2001):54-57
———–. דורית שמרון – "לכבוש את הבמה – לכבוש את העולם" [על תנועתרון]
7(2002):42-45
———–. סוניה ד'אורליאנס ג'וסט: "עכשיו אני מרגישה שהצד השחור שלי מתפרץ החוצה" 7(2002):46-47
———–. ריקוד ספורטיבי [על ריקודי נשף], 8(2002):42-43
בולוטין כפיר, מזווית ראייה של צלם מחול, 15(2009):29-31
בילסקי-כהן רחל, הרמת מסך 2000, 4(2001):74-77
———–. מחול באוגוסט – על פסטיבל המחול הבינלאומי בברלין, 4(2001):86-88
———–. קלאסיקה במימד אישי – פולחן האביב מאת ליאת דרור בביצוע להקת אדמה 5(2001):80-81
———–. רואים הורה – מופע להקות הורה ירושלים, 7(2002):34-35
———–. פסטיבל האביב בהודו, 8(2002):58-61
———–. חוויית מחול דחוסה – מפגשי כוריאוגרפיה בינלאומיים של סיין סנט דניס, 9(2002):44-48
———–. מה שרואים מפה לא רואים משם, 42-4415(2009):
בינג-היידקר ליאורה, Turn Out, רגליים פתוחות היטב – תרומתה של הפתיחה בתולדות הבלט, 1(2000):29-31
———–. "הפתיחה בבלטים עכשוויים – מהמאה ה-19 למאה ה-21, 2(2002):30-33
———–. ולה [על ארכיפובה גרוסמן], 8(2002):30-31
———–. הרהורים על הכנה, 11(2004):68-71
———–. "שוני – זה כל ההבדל…" – הרהורים על עיקר וטפל בהוראת הבלט הקלאסי, 12(2005):40-43
———–. בגוף ראשון יחיד, 13(2005):13-16
———–. טֶקסט(וּרוֹת), 14(2008):24-26
ביקלס שלי, קינסיולוגיה – מאנטומיה למחול, 5(2001):18-21
———–. הבלט פה דה קאטר – ארבע פנים לבלרינות בתקופה הרומנטית בצרפת (יחד עם הילית זלצרמן), 13(2005):17-22
בן- צבי לאה, לרקוד עם גרטרוד קראוס,2(2002):60-61
בניאל ערן, חממות מחול ליוצרים עצמאיים, 46-47 11(2004):
———–. "להציב סימני שאלה שוב ושוב" – ראיון עם פרנצ'סקה ספינאצי,
12(2005):17-19
בר גבי, איפור במה לריקוד, 9(2002):28-31
בר- מאיר לאון מילכה, ידע מחולי – מה זה, בשביל מה זה? מעמדו של המחול כאמנות שוות ערך, 5(2001):10-15
———–. מחשבות על צמיחה אישית – האם היא אפשרית בשיעור המחול המסורתי? 12(2005):56-61
———–. הגוף הדינמי במרחב – כנס בינלאומי במרכז לאבאן בלונדון, 5715(2009):
ברין- אינגבר ג'ודי, מחול במקום פולחן – על מופעי המחול של זאבה כהן וצבי גוטהיינר בניו-יורק, 68-71 2(2002):
רוקדים אל המילניום – הוועידה הבינלאומית למחול בוושינגטון 3(2001):51-52
ברנקוף אסטריד, סיפורי מחול: גישה אנליטית לנרטיב (סיפור המעשה) של בלט פנטסטיק, 14(2008):27-29
ברנשטטר גבריאלה, מושגי הגוף במחול העכשווי, 3(2005):9-12
ברפמן אורה, מחול בפסטיבל ישראל 2000, 1(2000):40-42
———–. פסטיבל קאן: פורסייט מזייף 1(2000):49-51
———–. "דרך המשי" – הביאנלה למחול, ליון 2000, 4(2001):89-94
———–. פסטיבל קאן, 8(2002):54-57
———–. פסטיבל המחול של אוזס, 9(2002):40-43
———–. פסטיבל ליאון, 10(2003):46-49
———–. השוליים ה"סהרוריים" של פסטיבל מונפלייה, 11(2004):87-98
———–. ליון – "אירופה", הביאנלה האחת עשרה למחול, 12(2005):85-94
———–. פסטיבל מחול קופיו, 13(2005):74-79
———–. פסטיבל מונפלייה, 13(2005):80-85
גביש לילך, על קו התפר: קונטקט אימפרוביזציה ומחול בישראל, 5415(2009):
גולדמן ורה, ביחס לגוף – שיח אמנים, 13(2005):44-45
גורן-קדמן איילה, הדבקה וגלגוליה – זיקת גומלין בין הדבקה במגזר הערבי והיהודי
בישראל, 3(2000):10-15
———–. מהרי קווקז לישראל – להקת מטאייב, סיפורה של להקה, 5(2001):56-59
———–. היש עתיד למחול האתני בישראל? 15-17 15(2009):
גלברד ניסן, הרקדן הוא גוף המחזיר אור, 9(2002):24
גלוק רנה, לזכרם של נורמן מוריס וגלן טטלי, 14(2008):43-44
גרוסמן ולנטינה ארכיפובה, התנועה, אין היא יכולה לרמות ולשקר – רשמים ובעיות של
מורה למחול בארץ, 8(2002):32-35
גרפינקל יוסף, ריקוד בראשית החקלאות,5(2001):4-9 – גם באנגלית, עמ' 91-86
גת גליה, אנה סוקולוב – מורה לאורך כל הדרך, 2(2000):22
דור-כהן אליס, ראו, המפלצת בתוכנו – על תהליך יצירת הקץ לתום, 6(2001):28-33
דוראן סילביה, ביחס לגוף – שיח אמנים, 13(2005):44-45
דנקוורס לינדה, טכנולוגיה ככלי כוריאוגרפי – על וירטואליות וייצוגה בטרילוגיה של להקת
רנדום, 3(2000):72-74
———–. מחול חדש: זרמים עכשוויים במחול האירופי , 5(2001):70-71
דרומר אורי, הגוף הוא פוליטי, 13(2005):32-34
דרור ליאת, ריקוד הוא… 11(2004):31-33
הלוי שרון, לשבור את הסטריאוטיפ – מגדר ומחול, 4(2001):12-21
הרלב (שטיינברג), שי, לעשות משהו עם הטבע הזה – שיחה עם רנה שיינפלד,
1(2000): 24-28
———–. רוקדות מהבטן – על מורנה אמורה, 3(2000):24-29
———–. להתקדם פנימה – שיחה עם עידו תדמור, 2(2000):34-37
———–. לה לה לה היומן קרעחץ – ראיון עם ענת דניאלי, 4(2001):50-55
———–. החזותי והמילולי נותנים יד – להקת נעה דר, 5(2001):52-55
———–. מה שהגוף אינו יכול ומה שהנפש זקוקה לו [על כח האיזון של להקת ורטיגו]
6(2001):58-61
———–. אין לה צורך להגיע שי הרלב מראיין את אשרה אלקיים-רונן, 8(2002):12-17
———–. ורה גולדמן – אתנוגרפית של מחול, 10(2003):4-9
הררי דרור, הגוף הוא פוליטי, 13(2005):32-34
ואן הטרן לוסיה, איציק גלילי: הכאוס שאנו עושים מהחיים, 8(2002):44-47
וייס סמדר, הדרמה כלואה בצורה – אתר לימודי ממוחשב על טכניקת המחול של מרתה גראהם, 3(2000):58-60
———–. דימוי ומילה בזיכרון דברים (1994), 8(2002):36-39
זיו רונית, ביחס לגוף – שיח אמנים, 13(2005):44-45
זלצרמן הילית (יחד עם שלי ביקלס), הבלט פה דה קאטר – ארבע פנים לבלרינות בתקופה
הרומנטית בצרפת, 13(2005):17-22
חרמון פרם-שי, כפרי מחול בישראל, 45-47 15(2009):
טולידאנו גילה, להקת אסקסטה – מחול אמנותי בהשראת פולקלור אתיופי, 3(2000):30-34
כהן זאבה, כיצד ומדוע נעשיתי יועצת, בוחנת ומפקחת בכירה בנושא המחול ב"ארגון לתואר ראשון בינלאומי לתלמידי תיכון" – ,IB 32-35 15(2009):
כהן נילי, חמש עשרה שנה ל"הרמת מסך", 12(2005):5-6
לאפין סמיון, אש התשוקה – רומנטיקה לשמה – פסטיבל פלמנקו במרכז סוזן דלל,
5(2001):76
לוי- אגרון חסיה, לזכרם של אלה שהלכו לעולמם – דורה סאודן, 1(2000):20-23
ליבן אילנה, בעקבות המסורת ה"אתונאית": חינוך לכל – תפיסות חינוכיות במחול והשתקפותן בבית הספר למחול בגעתון,5(2001):42-43
למברסקי ורדה, [על הדיסק] שיטת אלכסנדר עם ג'יין קוסמינסקי, 14(2008):57-58
לנד רונית, גופים מועדים לכישלון – על המחול של סשה וולץ, 3(2000):64-67
———–. סקירת ספרים – אנדריאה אולסן: סיפורי גוף, 5(2001): 69
———–. ללא מילים – ערב המחול החדש של נאצ'ו דואטו, 6(2001):78-79
———–. כוריאוגרפיה או בימוי,8(2002):26-27
———–. מג סטוארט – המחול כתחנת מעבר, 10(2003):44-45
לנדאו אריקה, יצירתיות היא… 6(2001):20-25
לשניירובסקה יואנה, מחול האי-סדר: יאצק וומינסקי ותיאטרון המחול השלזי, 5(2001):72-75
מוניץ בן ציון, עיצוב תאורה למחול – דילמות בין עיצוב פלסטי לעיצוב חלל,
9(2002):18-23
מוסקונה שלומי יעל, הוראת המחול לאן? – דפוסי קריירה של מורות למחול, 10(2003):18-21
מילס דנה, האני והאחר: תפיסת ה"אחר" והקבוצתיות בכתבי לוינס וארנדט ובמחול הישראלי בשנות ה-40 וה-50, 14(2008):17-19
מנור גיורא, הרמת מסך – הדליקו את האור, 1(2000):4-5 – גם באנגלית, עמ' 79-81
———–, לזכרם של אלה שהלכו לעולמם – בת שבע דה-רוטשילד, 1(2000):78-80
———–, לזכרו של זכרי דגן, 1(2000):20-23
———–, מונפלייה – בלי פילוסופיה,1(2000):56
———–, פסטיבל ותחרות כוריאוגרפיה בהולנד, -61 1(2000):57
———–, [ביקורת על יצירתו של עידו תדמור] חגיגה בעמורה: חוטאים בשמחה,
1(2000):64
———–, ניצחון האבסורד בתיאטרון המחול, 2(2000):8-13
———–, יוצרת של שלוש ארצות-מולדת – על אנה סוקולוב, 1912-2000 2(2000):18-21
———–, בת-דור: עם הפנים לעתיד,2(2000):74-76 – גם באנגלית, עמ' 82-85
———–, רוקדים ביריד – יריד המחול השלישי באסן,3(2000):56-57
———–. [ביקורת על יצירתו של עידו תדמור] בהמות לא לגמרי כשרות, 3(2000):80-81
———–. עדיין צועדת יחפה – על ירדנה כהן, 4(2001):46-49
———–. המסכה הרוקדת – עבודתה היצירתית של יהודית גרינשפן, 5(2001):49-51
———–. סקירת ספרים – הולנדים רוקדים – מחול בן זמננו בארץ השפלה, 5(2001):68
———–. סקירת ספרים – מילון אוקספורד למחול, 6(2001):77
———–. סוריאליזם ספרדי – פסטיבל המחול השנתי בוולנסיה, 6(2001):80-81
———–. להקת המחול מארי ראמבר – צעירה בת שבעים וחמש, 7(2002):16-21
———–. סקירת ספרים – השוק המשותף של המחול העכשווי , 7(2002):62-63
———–. בלט שטוטגארט חוגג 40 שנה לתקופת קרנקו, 8(2002):40-41
———–. סקירת ספרים – תשעה דיוקנאות עכשוויים, 8(2002):63
———– יחד עם עפרה בן-צבי סרוסי, רינה שחם הלכה לעולמה, 11(2004):4-6
———–. אלה שלא רקדו [על דיאגילב, רמבר ורוטשילד], 11(2004):61-67
נדלר אסתר. סוזן לנגר – ביטוי ורגש באמנות המחול, 11(2004):34-38
נהרין צופיה, "קשה להיות כוריאוגרף", 6(2001):26-27
נתיב יעל (ילי), המשמעות התרבותית של דימוי הגוף בקרב נערות רוקדות,
13(2005):23-26
———–. להיות בתוך הגוף בבית הספר: פנומנולוגיה של הריקוד בקרב נערות במגמות המחול, 36-3915(2009)
סגל רוני, "ראיתי את אלוהים רוקד ממני ואליך": רוני סגל ז"ל – מתוך יומניה,
6(2001):34-39
ענבר מרתה, תנו לאנשים לרקוד והם ירקדו – מרתה ענבר בשיחה עם נעמי בהט לרגל הוצאת הספר רגליים יחפות – מסורת יהודי תימן במחול בישראל,1(2000):38-39
———–. קולנוע שהמחול נכנס בתוכו – שיחה עם אליסון מארי, 3(2000):48-50
עפרת גדעון, הגוף הוא פוליטי, 13(2005):32-34
עפרת הדס, הגוף הוא פוליטי, 13(2005):32-34
פדרמן דיתה, הגוף זוכר (ואינו סולח) – נקודות ציון בהתפתחות התרפיה בתנועה, 4(2001):64-67
פיינגולד רונית, עמוד השדרה הוא שרשרת פנינים – שימוש בתנועה ובדימוי אצל ילדים בלמידה על גוף האדם, 5(2001):22-26
פלד ציונה, מאורי צבי גרינברג עד קוסובו – מבט אל תהליך העבודה של בקץ הדרכים: מחול אורטורי ממוחשב 2(2000):38-41
———–, אני הלכתי אז… – מופע רב תחומי במסגרת התיאטרונטו, 4(2001):78-79
פרלשטיין-כדורי טלי, לרקוד עד מוות – על ביטויי הרומנטיקה בבלט ג'יזל, 2(2000):23-29
———–. בובות אנושיות מדי – על השילוב בין האמנויות בפטרושקה, 3(2000):35-42
———–. חסיה אגרון: "להביע בתנועה את השמש והכוכבים", (2002):4-15 7 – גם באנגלית, עמ' 64-71
קדם משה, בין סטרווינסקי לקיליאן – אינטרפרטציה ליצירת מחול סימפוניה תהילים,
10(2003):27-33
צוקרמן נאוה, מלה תנועה מלה – מקום המלה מקום התנועה, 14(2008):20-23
———–, בעקבות פוסט מרתה – שאלות חוזרות על מהות המחול, 27-28 15(2009):
קול סיקי, ללמד את הבלתי ניתן ללימוד: תפקידו של המורה לכוריאוגרפיה, 6(2001):44-45
———–, ג'אנט אורדמן: אשה שהגשימה חלום ושברה אותו, 14(2008):38-39
קופרמן ג'ודי, הנשק הסודי [על תאורה], 9(2002):7-10
רדלר דן, מהנר ועד לMoving Light- – התפתחות תאורת הבמה מהמאה ה-16 ועד למאה ה-20, 9(2002):11-17
רוגינסקי דינה, ריקוד כפול – ריקודי עם ועדות בישראל, 3(2000):18-23
———–, שישים שנה לכנס דליה הראשון 2004-1944 – שינויים במחול העם הישראלי ,
11(2004):24-30 – גם באנגלית, עמ' 99-86
———–, ריקודי בטן: אוריינטליזם, אקזוטיזציה ואקזוטיזציה עצמית, 12(2005):76-80
———–, שרה לוי-תנאי ורינה ניקובה: הבדלים בביסוסו של מחול עברי בהשראה תימנית 14(2008):30-35
רוזנבליט עינב, בלט באשדוד,3(2000):61-63
———–, עולמו של מקרגור – מפגש תלמידי מחול עם להקת רנדום, 4(2001):61-63
———–, חללים פנימיים וחיצוניים – סדנת אימפרוביזציה עם עמנואל גריווה
5(2001):34-36
———–, חקירת הגוף והעמקת המודעות: סדנת יצירה עם הכוריאוגרפית נעה דר 6(2001):40-41
———–, תענוג בתנועה [על שפת הגאגא של אוהד נהרין], 7(2002):48-49
———–, רותי תמיר – בפנטומימה, מאחורי כל מבט עומד גם סיפור, 10(2003):34-35
———–, לשכוח את המילים: טקסט ביצירתה של יסמין גודר, 14(2008):12-16
———–, קזוארות – מארג נשי של מחול אתני במחול בימתי, 15(2009)
רוטמן יונת, זה לא ברבור זה ברווז – לקראת ההופעה אגם הברבורים של מתיו ביורן, 1(2000):43
———–. הרמוניה קבוצתית ואנרגיה – סדנה עם קיי טאקי, 5(2001):37
———–. עבודה בשכבות – טקסט ותנועה: סדנת יצירה עם אמיר קולבן, 6(2001):42-43
———–. הסכסוך היהודי ערבי בריקודיהם של אמיר קולבן,רמי באר ואוהד נהרין – המעבר מהצגת הנרטיב לפירוקו, 11(2004):39-45
———–. בית הקפה של פינה באוש – ניכור במחול,11(2004):44-47
———–. דבר אל הגוף – תפיסת הגוף בסרטו של פדרו אלמודובר דבר אליה 13(2005):40-43
———–. לחיות בעבר ולחיות את ההווה: קריאה אינטרטקסטואלית של שפת הבלט הקלאסי ביצירה ציפורנים מאת פינה באוש, 14(2008):36-37
———–. משרתים מכל העולמות – ברק מרשל מחולל את הפלא ביצירתו החדשה מונגר 15(2009):13-15
———–. ראיון עם היוצרת רות קנר: תיאטרון, תנועה, טקסט והיחס ביניהם,
5(2009):48-49
רוטנברג הניה, בין הפשטה להבעה – על יצירתו של רמי באר, 1(2000):12-17
———–. [ביקורת על יצירתו של אמיר קולבן] חיוכו של כרונוס: בחיפוש אחר הזמן, 1(2000):62-64
———–. בובות ממוכנות ומרחבים וירטואליים – השפעת התמורות הטכנולוגיות על המחול, 2(2000):14-17
———–. התמסרות להתרשמות – על תכנית ה"עולם החדש" ופסטיבל האביב – לונדון
2000, 2(2000):44-47
———–. לקראת מופע: "מחול במשכן" – העונה השביעית, 2(2000):66-67
———–. מחול פורץ גבולות – התבוננות במבחר יצירות של ליה אנדרסון,
3(2000):43-47
———–. המין השלישי של פוקין – קריאה עכשווית ברוח הורד, 4(20001):27-31
———–. לקראת בכורה – כרמן והמוסכניק, 5(2001):60-61
———–. שש יצירות ושבעה כוריאוגרפים – גוונים במחול, מארס 2001, 5(2001):76
———–. שלמות חדשה: יחסים בין אמנויות,7(2002):36-41
———–. לשון המחול, 8(2002):64
———–. מרחב האפשרויות במכלול אחד – ראיון עם רמי באר, 9(2002):25-27 – גם באנגלית, עמ' 52-55
———–. פסטיבל כרמיאל 2002, 9(2002):39
———–. קנקן חדש מלא ישן – מבט לא נוסטלגי על אגון שילה, 10(2003):22-26
———–. עיבוד טקסטים – פולחן האביב של עמנואל גת, 12(2005):35-39
———–. הגוף הנוכח ונוכחות הגוף: שלוש של אוהד נהרין, 13(2005):35-39
———–. רעש לבן: מחול אקולוגי, 14(2008):8-11
———–. אילנה כהן פורשת ופורשת כנפיים, 5915(2009):
———–. פרס על שם גיורא מנור לרקדנים מיה שטרן ותומר שרעבי, 6015(2009):
———–. פרויקט מים – מחוות זיכרון לכבודם של ילדים יתומים שנרצחו בשואה
15(2009):61-66
רומנו משה, אנה סוקולוב – מורה לאורך כל הדרך, 22 2(2000):
רון (רונקין) נורית, המחול בחינוך ובחיים – תוכנית לימודים חדשה במחול, 1(2000):18-19
רונן דן, פולקלור לבמה – ובמה לפולקלור, 2(2000):48-55
———–. מחול לכל – על רב-תרבותיות בישראל והשפעתה על התפתחות המחול 3(2000):4-9 – גם באנגלית, עמ' 84-89
———–. "כאגדת רבקה" – עם מותה של רבקה שטורמן, 4(2001):4-5
———–. הגבר קוצר והאשה מאלמת אלומות – שוויון המינים בריקוד העם הישראלי, 4(2001):39-45
———–. הישראליות בעיני הגעגוע – "כרמון" במחול, 5(2001):44-48
———–. כוחות יצירתיים טמונים בכל אדם: על החינוך ליצירתיות בישראל בכלל ובמחול בפרט, 6(2001):46-52
———–. הורה ירושלים כמשל, 7(2002):28-33
———–. ריקודים הם שירים, 8(2002):24-25
———–. דן רונן על ספרו של גיורא מנור על שרה לוי-תנאי דרכה הכוריאוגרפית של שרה
לוי- תנאי, 63 -8(2002):62
———–. האם קיימת בישראל "מדיניות תרבות" – מדיניות וקריטריונים בהקצבות למחול,
10(2003):41-43
———–. ריקודי פולקלור כמקור השראה למחול האמנותי, 1(2004):75-81 – גם באנגלית, עמ' 94-99
———–. שלושים שנה ללהקת עמקא, 71-75:12(2005)
———–. פסטיבל המחול בכרמיאל – לאן? 14(2008):50-51
———–. לרקוד "כל החיים", 40-42:15(2008)
רוסקין ברגר מרים, חינוך במחול במאה ה-21, 11(2004):72-74
רייזמן תחיה, להכיר את "המחול של ההיסטוריה", 7(2002):22-27
שמואלי-חינקיס דינה, הבלט אינו מקדש – על דרכה של אודרי דה ווס בהוראה, 5(2001):16-17
שעל עדי, מגבלות התנועה ותעצומות הנפש, 13(2005):26-31
שפירא דניאלה, פסטיבל בורנונוויל: אוגוסט בורנונוויל – כוריאוגרף לכל עת,
9113(2005):86-
שרון מירל'ה, "אני רוצה לדבר על היצירה הכוריאוגרפית…", 12(2005):27-29
תבור יוסי, סקירת ספרים – האנציקלופדיה הרוסית למחול, נטליה בסמרטנובה, 2(2000):62-65
לקראת מופע – "המלט הרוסי", 6(2001):74-75
תדמור עידו, על בית הספר למחול בת- דור, 2(2000):76-77